NAKİL İŞLEMLERİMİZ BAŞLADI.

NAKİL İŞLEMLERİMİZ BAŞLADI.

Merkezimiz 2020-2021 eğitim öğretim yılının ikinci döneminde eğitim ve öğretim faaliyetlerine başlayacak olup; nakil işlemleriyle ilgili ayrıntılı bilgiye haberler ve duyurular kısmından ulaşabilirsiniz.

28.12.2020 3929

Sayın velimiz,

Atakum Bilim ve Sanat Merkezimiz 2020-2021 eğitim öğretim yılının ikinci döneminde eğitim ve öğretim faaliyetlerine başlayacaktır.

Merkezimiz Atakum, Ondokuzmayıs, Bafra, Alaçam, Yakakent ilçelerinde ikamet eden öğrencilerimize hizmet verecektir. Nakil işlemi bu ilçelerde ikamet eden öğrenciler için yapılacaktır.

Nakil işlemleri için gerekli olan belgeler aşağıda belirtilmiştir. Öğrencinizin nakil işleminin gerçekleştirilebilmesi için öncelikle Nakil İşlemleri İçin Gerekli Belgeler 1. maddede sunulan online formun doldurulması; daha sonra ise istenilen belgelerin eksiksiz ve ıslak imzalı olarak tamamlanması ve merkezimize aşağıda belirtilen tarihlerde elden teslim edilmesi gerekmektedir.

Covid19 tedbirleri kapsamında merkezimizde yoğunluk yaşanmaması için; öğrencinizin sınıf seviyesine göre nakil işlemlerini tamamlayabileceğiniz günler belirlenmiştir. Belirtilen günlerde merkezimiz tarafından HES Kodu kontrolü sistem üzerinden yapılacağından lütfen öğrencinizin nakil işlemini belirlenen bu günlerde tamamlayınız. Belirlenen günlerde yaşayacağınız sağlık sorunları ve benzeri özel durumlarda Atakum Bilim ve Sanat Merkezimizle iletişime geçiniz.

 

NAKİL İŞLEMLERİNİN YAPILACAĞI GÜNLER

 

Genel Yetenek/Görsel Sanatlar/Müzik

 (3. ve 4. sınıf öğrencileri)

 

4 Ocak 2021- Pazartesi

5 Ocak 2021- Salı

6 Ocak 2021- Çarşamba

 

Genel Yetenek/Görsel Sanatlar/Müzik

 (5. ve 6. sınıf öğrencileri)

 

7 Ocak 2021-Perşembe

8 Ocak 2021-Cuma

11 Ocak 2021-Pazartesi

12 Ocak 2021-Salı

13 Ocak 2021 Çarşamba

 

Genel Yetenek/Görsel Sanatlar/Müzik

(7. ve 8. sınıf öğrencileri)

 

14 Ocak 2021-Perşembe

15 Ocak 2021-Cuma

18 Ocak 2021-Pazartesi

19 Ocak 2021-Salı

20 Ocak 2021-Çarşamba

 

Genel Yetenek/Görsel Sanatlar/Müzik

(Haz, 9. 10. 11. ve 12. sınıf öğrencileri)

 

14 Ocak 2021-Perşembe

15 Ocak 2021-Cuma

18 Ocak 2021-Pazartesi

19 Ocak 2021-Salı

20 Ocak 2021-Çarşamba

NOT: Merkezimiz salgın sürecinde Valilik oluru ile hafta içi günlerde saat 10.00-16.00 aralığında hizmet vermektedir.

 

 

NAKİL İŞLEMLERİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Öğrenci bilgi formu (online doldurulacak/Aşağıdaki linki tıkladığınızda otomatik açılacak.)

(https://docs.google.com/forms/d/1vwuES_VkoZaEXEVPvFNcR-4XCKuWLOMrmNwrTdlxW3Y/edit)

  1. Nakil istek dilekçesi (ıslak imzalı olacak) /meb_iys_dosyalar/55/16/766822/dosyalar/2020_12/28163401_VELY_NAKYL_DYLEKCESY.pdf
  2. Veli izin dilekçesi (ıslak imzalı olacak) /meb_iys_dosyalar/55/16/766822/dosyalar/2020_12/28163437_VELY_YZYN_BELGESY.pdf
  3. Öğrencinin ikametgah belgesi (e-devletten alınabilir)
  4. Öğrencinin nüfus cüzdanı fotokopisi
  5. Öğrencinin 2 adet vesikalık fotoğrafı
  6. İstenilen belgelerin şeffaf dosya içerinde, yarım kapak dosyayla teslim edilmesi gerekmektedir.

ÖNEMLİ NOT: Belgeleri merkezimize teslim ettiğinizde belge teslim tutanağını imzalamayı unutmayınız.

 

*Merkezimizle ilgili ayrıntılı bilgi ve fotoğrafların yer aldığı brifingimiz için linki tıklayınız. Brifingimizi incelemeniz rica olunur.

/meb_iys_dosyalar/55/16/766822/dosyalar/2020_12/28163457_ATAKUM_BYLSEM_BRYFYNG.pdf


Yeni yılımızın ve yeni dönemimizin sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diler, eğitim öğretime başlayacak olan Atakum Bilim ve Sanat Merkezimizin öğrencilerimize başarılar getirmesini temenni ederiz.

 

ATAKUM BİLİM VE SANAT MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ